04
ජන.
15

මොහාන් රාජ් මඩවල – කරුණාරත්න පරණවිතාන – මාගම් සෝලිය – නැන්දා සහ පොඩි දූ

Madawala

ගොබ්බ එෆ් එම් චැනල් එකක මෙහෙම කෙඳිරිගානවා. බස් එකක දාපු රේඩියෝ එකකින් මේක ඇහෙන්නේ කනාමැදිරි රාත්‍රිය “…ආ….ආ….ආ….රත්තරන් තව කරන්න…හයියෙන්… හයියෙන්…මාව මිරිකන්න…දෙයියෝ….” බස් එකේ රේඩියෝ එක… මටත් හරි රහයි ඉතින්….අම්ම හුඩු ආච්චි අම්මලා…කොල්ලෝ දිහා ආදරයෙන් බලනවා… නාකි අංකල්ලා…ඉස්කෝලෙ ඇරිල යන ගැට කෑලි දිහා…ප්‍රේමය පිරිනු ඇසින් බලනවා… ඒ කථාවේ හුකන විදිහට මටත් ඉතිං කිංකි සෙක්ස් පාරක් දාගන්න පුළුවන්ද කියල මමත් ඉතින් බස්එකේ ක්ලිනික් යන බබෙක් ලැබෙන්න ඉන්න ගෑනියෙක් දිහා ආශාවෙන් බැලුවා…. (බඩුම තමයි.) හරිම ෂෝක්…

අපිට දරුවොත් නෑ ඉතිං… රටේ ඉන්න අත දරුවගේ ඉඳල ආච්චිල දක්වාම බඩු නිසා හරිම හොඳයි රට. ලැබෙන ලැබෙන හැම දුවටම, අම්මටම, ආච්චිටම අහවල් එක කරන එක තමයි මේ මහත්තයා ප්‍රොමෝට් කරන්නේ. ඒවා මාර එෆ් එම් චැනල්…. මූ කියන්නේ ඒවා මෙහෙමයි කියල… “මම කරලා තියෙන්නෙ මගේ ඉතිහාසය ඇතුළේ ජනප්‍රිය දේ විකිණීම පමණක් නෙවෙයි. මගේ theme එක තමයි ඕනම හොඳ දෙයක් විකුණන්න පුළුවන් කියන එක.” (පර වේසිගේ පුතා. මරුවාට අනුව නං තාත්තගේ නංගිට හුකන මූට අම්මා නංගී වුනත් අවුලක් නෑ)

mohan raj

මුගේ කථාවලින් ඒවා මෙහෙමලු….. “සිංහල බෞද්ධ මිනිස්සු හිටියේ 1815 ට කලින් හෝ ඊටත් කලින්. ඒ මිනිස්සු තමා සීගිරි කවි ලිව්වෙ, බිතු සිතුවම් ඇන්දෙ. ඒ මිනිස්සු තමයි එකගෙයි කෑවෙ. නිර්ව්‍යාජ ලිංගික සම්බන්ධතා සහිත මිනිස්සු ලංකාවෙ ජීවත් වුණේ ඒ කාලේ. අපි ඒවා හෙළිකරල යහපාලනය සහිත රටක් හදන්න ඕන” ඒවගේම මූ කියනවා…… “අපේ සමාජය හුරු වෙලා තියෙන්නෙ හොරෙන් බඩු ගහන්න. මේක හංගන්න ඕන නැති සමාජයකදි මේ වගේ දෙයක් වෙන්නෙ නැහැනෙ. මං කියන්නෙ ඒක විවෘත වෙන්න ඕන කියලයි. මේ ගැන සමාජ මතයක් ගොඩ නැගෙන්නයි ඕන.” (හුකල තියෙයි ර‍ටක ළමයින්ට.) මූට අනුව කුණුහරුප කියන එක මූටත් ප‍්‍රශ්නයක්. “මොකද මම ඒක දන්නේ නැහැ. කවුරුහරි ඒ ගැන පාඨමාලාවක් කරනවා නම් මමත් යනවා. ඔබ කියන කතාව මගේ පොත් සම්බන්ධයෙන් මට එල්ලවන චෝදනාවක්. හැබැයි මම සෙක්ස් ගැන ලියනවා. ඒ මොකද මට අනුව සෙක්ස් කියන්නේ මගේ ජීවිතය. මගේ පැවැත්ම.”

“මාගම් සෝළියෙ ලිංගිකත්වය ලියන්නෙ ඒක මං දන්න දර්ශනයක් නිසා මිසක වෙන මොකක්වත් නිසා නෙමෙයි.”

පුංචි දරුවන්, වැඩිහිටියන් අතින් දූෂණයට ලක්වෙන්නේ ඇයි කියල ඇහුවම මූ කියන්නේ මෙහෙම… “මම ලියපු පොතේ එක තැනක තියෙනවා තාත්තා දුවත් එක්ක ලිංගිකව ඉන්නවා. මේක දැකපු අය හිරිවැටිලා ගියා. පොත ගෙදරකට ගෙනියන්න නරකයි කිව්වා. සම්මාන උලෙළවල්වල වලට ගේන්නවත් හොඳ නැහැ කිව්වා.” අපට අනුව නං උඹ වගේ අපත කාලකන්‍නින් ගේ ඇත්ත කතාව ඒක තමයි.

මේ ටික ලිව්වේ මම මූ ගැන දන්න නිසා. ඇත්තම කතාවත් මීට වඩා වෙනස් නෑ…

මූ කාලයක් නැවතිලා ඉන්නවා මුගේ නැන්දා කෙනෙකුගේ කාමරයක. තාත්තගේ නංගි. මේ නැන්දාට ළමයි 3 දෙනයි. දුවලා දෙන්නයි. මුගේ නෑනලා. පොඩි කෙල්ල 15යි. ලොකු එකී 18 යි. මූ නැන්දාට බඩු ගහන්න පටන්ගන්නවා. ඒ ගෑනිගේ අවසරයෙන් මූ ලොකු නෑනට බඩු ගහන අතරේ පොඩි කෙල්ලටත් ට්‍රයි කරනවා. පස්සේ මමා මේ කතාව හිරු එෆ් එම් චැනල් එකේ එකෙකුට කියනවා. ඌ කතාව හැමෝටම කියනවා. ඌ එතනින් ශ්‍රී එෆ් එම් යනවා. පස්සේ මේ ශ්‍රී එෆ් එම් චැනල් එකේ බඩුවක් එක්ක කාමරයක හෙළුවෙන් ඉඳල අහුවෙනවා. පස්සේ එතන සල්ලි හොරකම් කරලා අහුවුණාම අස්කරනවා.  කතාව මේකයි මු අර උගේ අර මාගම් සෝලිය කියන හුකන කතා පොතේ ලියන්නේ මේ නැන්දයි දුවල දෙන්නට බඩු ගහපු එක ගැනයි සහ ඒ මාම ගැනයි තමයි. මූ අපට කියනවා ඒවා මාර සාහිත්‍ය පොත්ලු. අනේ පල වේසිගේ පුතා යන්න…. මූ ගැන හරියට කිව්වේ සුනන්ද මහේන්ද්‍ර.

පස්සේ…..අර ප්‍රසිද්ධ වේසි සංගීතා වීරරත්නගේ සමලිංගික මිනිහා රොෂාන්ත කාරියප්පෙරුම මේ අපතයාව සියත එෆ් එම් එක‍ට ගන්නවා. සමලිංගිකයා ආණ්ඩුවෙන් සල්ලි අරන් mohanෆොන්සේකාට ක‍ඩේ යනවා. සියත එෆ් එම් එකට පුක නැතිවුනාම මූ ගෙදර යනවා. එහෙම ගිහිල්ලා මූ එෆ් එම් චැනල් ගැන මෙහෙමයි කියන්නේ. “ටී.වී. වගේම රේඩියෝ වලින් ලැබුණ දේ ගැනත් මං එච්චරම තෘප්තියක් නෑ. මං යමක් කරන්න උත්සාහ කළා හරිගියේ නැහැ.” (අනේ උඹගේ අම්මගේ රෙද්දේ කලාව ගහගනිං පුකේ. අපත තිරිසනා)

මොහාන් රාජ් මඩවල ගූ මහත්තය කාට හරි උදව්වක් කරල තියෙනවා කවුරුහරි දන්නවද ? මේ භූතයා කුණුහරුප නැති පොතක් ලියල තියෙනවා කවුරුහරි දන්නවද ? කවුරුහරි දන්නවද මේ හරකා හිටපු කිසිදු මාධ්‍ය ආයතනයක් වැදගත් විදිහට ගොඩයනවා. දිගින් දිගටම කුණුහරුප පොත් ලියාපු මූට ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදය ගැන ඇති ප්‍රශ්නය මොකක්ද අහල බලපල්ලකෝ. මූ එෆ් එම් චැනල් වල වැඩ කරන කාලේ තමයි ඒ වගේ කුණුහරුප දිගටම ගියේ…

ඕනනං මූ දන්න දේශපාලනය ගැන අහගනිල්ලා කරුණාරත්න පරණවිතාන කියන පරයගෙන්. දෙන්නම එකයි. අපත හැත්ත

karunarathna

අනවශ්‍ය දේවල්

  • 157,999 ක් බැළුවා

මරුවා වැහෙන දින

ජනවාරි 2015
බ්‍ර සි සෙ
« දෙසැ.   පෙබ. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

මිනී කාමරය

අළුත් මිනී

මරුවා සොයනා ලෝකය

මරු ඒවා


