06
ජුනි
10

කොහෙන් හරි කොහොම හරි කවුරු හරි ‘එය’ ආරම්භ කරන්න…

https://i2.wp.com/www.steeltormentor.com/images/Dark%20blood.bmp

මම මරුවාය

මම මරණයේ පනිවුඩය කියමි

ලෝකයටම කියමි.

මට මහා තියරි නීති හෝ දර්ශන නැත.

මරණයට මම කැමතිය.

මරණවාටත් මම කැමතිය.

එය ආරම්භවන  තැනින් එන ගඳ, එහි වේගය,

මරණවිට මිනිසුන්ගේ හැසිරීම්,

එහි වේදනාව එහි කෙඳිරිය

සුසුම්

සුවඳ

මට ඉවකින් මෙන් දැනේ.

එවිට ඔබගේ එම පනිවුඩය

මම ලියා තබමි.

මරනය ආරම්භකරන තැනින් එන පනිවුඩය.

උඹලා මට කියන්න යැයි කියන පනිවුඩය

උඹ මට ඉගි කර කියන පනිවුඩය

ඔව් උඹලා මරණයට කැස කවන විට,

අනෙකා මරණයට සූදානම්වන විට…. ඒ  සුවඳ

(ම්..ම්..ම්..ම්..)  මට දැනේ.

මරුවා නුඹ මාගේ ආදරයයි.

මරන්න එය කොතරම් සොඳුරුද, ලස්සනද

සුන්දරද,

(ඔබ මරණය රහසින් රස විඳින බව මම දන්නවා.)

සතුන් මරන්න,

දරුවන් මරන්න,

ගඟට දමා මරන්න

ගෑණුන් මරන්න

මගීන් මරන්න

හප්පල  පෙරලල චප්පකරල මරන්න

කොච්චර සුන්දරද.

ශිෂ්‍යයින් ගුරුවරු, ළෙඩුන්, මරන්න

ඇයි ආදරවන්තිය

ඇයට පිහියෙන් ඇනල මරන්න

ප්‍රින්සිපල්ට පොල්ලකින් ගසන්න,

ශිෂ්‍යයිනි ශිෂ්‍යයින්ට ගහන්න.

ගහල මරන්න.

මම ඒකට කැමතියි.

මට වෙන තියරි, විද්‍යාවන්, දර්ශන හෝ ආශාවන් නැත.

වසර තිහකට පසු දැන් මා කුල්මත් වන්නේ එයිනි.

නැවතත් මරමු.

විශ්ව විද්‍යාල වලින් හෝ

ජවිපෙන් එය ආරම්භ කරන්න.

කොහෙන්හරි

කොහොම හරි

කවුරුහරි,  ඕන කෙනෙක්

එය ආරම්භ කරන්න.

මේ මගේ ආයාචනයයි.

මරන්න.

නැවතත් මරන්න.

——————————————————————————————-

මේ පනිවුඩය විශේෂයෙන් ඔබටයි/ඔබ පෙනී සිටින මරණයේ නියෝජ්තයින්ටයි.
nadunsilva456 /මොරටු ශිෂ්‍යයෙක් /dfadfdfasf /madhushi777 /දේශප්‍රේමී/ pulasthirox911@gmail.com maruyaka@gmail.com/ x@mrt.ac.lk /chamika@ymail.com/ස්වාධීන gavelaya@gmail.com/ madhushi777@gmail.com/

——————————————————————————————-

0 Responses to “කොහෙන් හරි කොහොම හරි කවුරු හරි ‘එය’ ආරම්භ කරන්න…”



  1. ප්‍රතිචාරයක් ලබාදෙන්න

නිකං පුක දෙන්නැතුව පල ගොනා යන්න

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ WordPress.com ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Twitter picture

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Twitter ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Facebook photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Facebook ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Google+ photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Google+ ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )


අනවශ්‍ය දේවල්

  • 153,691 ක් බැළුවා

මරුවා වැහෙන දින

ජූනි 2010
බ්‍ර සි සෙ
« මැයි   ජූලි »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

මිනී කාමරය

අළුත් මිනී

මරුවා සොයනා ලෝකය


